CEMAD - Caracterització Elèctrica de Materials i Dispositius

El grup centra el seu treball en la caracterització de materials, tant conductors com dielèctrics, per tal d'obtenir més informació sobre els seus mecanismes interns de comportament i establir-ne la relació amb la seva estructura. Això permet la obtenció de nous materials amb propietats millorades de cara a aplicacions específiques. En particular, es treballa actualment en materials per a dispositius de potència (materials piezoelèctrics amb i sense plom) i en conductors elàstics (introducció de nanotubs de carboni). Forma part de l'activitat del grup l'anàlisi d'aquests dispositius i sistemes, estudiant-ne el seu comportament no lineal, com el desplaçament de la freqüència dels ressonadors, aparició de histèresis, estudi dels atractors i de les conques de atracció, etc. Per a l'anàlisi dels dispositius es busca la adequada combinació de les tècniques de simulació i de la mesura sobre dispositius reals.

Contacte:
Jose Eduardo García García

Web:

Membres del departament que hi participen:
darrera modificació: Octubre 2012
RSS RSS  Accessibilitat  Avís legal   Departament de Fí­sica Aplicada. FA.